Nabízejí se zde dvě možnosti časového rozvržení pilotního ověření C-Game. Liší se v tom, zda na sebe dvě vyučovací hodiny, které jsou potřebné pro pilotní ověření, navazují nebo ne. Ať zvolíte variantu A (dvě po sobě jdoucí vyučovací hodiny) nebo variantu B (dvě vyučovací hodiny s odstupem jednoho týdne), nebo se rozhodnete zorganizovat ji jiným způsobem, prosíme:
- dodržujte postup vyplňování formuláře,
- umožněte žákům hrát alespoň 30 minut,
- vyhraďte si 20 minut na skupinový řízený rozhovor.
Varianta A: Dvě po sobě jdoucí vyučovací hodiny
1. vyučovací hodina (45 minut) | 2. vyučovací hodina (45 minut) | ||
Minuty | Aktivita | Minuty | Aktivita |
5 | Informace o projektu, o hře a o cílech pilotního ověření | 10 | Samostatná hra žáků na počítači |
10 | Vyplnění prvního formuláře č. 3 | 5 | Vyplnění formuláře č. 2 |
30 | Samostatná hra žáků na počítači | 10 | Vyplnění druhého formuláře č. 3 |
20 | Skupinový řízený rozhovor |
Varianta B: Dvě vyučovací hodiny s odstupem jednoho týdne
1. vyučovací hodina (45 minut) | 2. vyučovací hodina (45 minut) | ||
Minutes | Activity | Minutes | Activity |
5 | Informace o projektu, o hře a o cílech pilotního ověření | 10 | Samostatná hra žáků na počítači |
10 | Vyplnění prvního formuláře č. 3 | 5 | Vyplnění formuláře č. 2 |
25 | Samostatná hra žáků na počítači | 10 | Vyplnění druhého formuláře č. 3 |
5 | Vyplnění formuláře č. 2 | 20 | Skupinový řízený rozhovor |